Sempena
kempen pelancaran semula ini, Code 10 menyediakan kesemua produk yang digemari,
penampilan baharu yang kontemporari dan kisah komunikasi yang mengujakan:
Produk
Code 10 direka untuk mempamerkan stail kemas dengan mudah. Tampil terpesona
terhadap Pomade Code 10, yang mengilhamkan format terkini untuk stail klasik seperti
pompadour dan slick back. Produk ini menjadi pilihan 80% pengguna (ujian tanda
aras Nielsen) kerana formula berasaskan air yang unik dapat menggayakan rambut
kemas sepanjang hari tanpa berminyak. Selain itu, Code 10 sebagai pakar krim
rambut mencipta semula format stail rambut dengan krim berasaskan air
pertama dyang tidak melekit dan tidak menitik walaupun dalam cuaca
panas dan lembap di Malaysia. Inilah krim tidak melekit baharu yang digemari
oleh 72% pengguna.
Rekaan label luaran jenama ini juga diperbaharui untuk menampilkan kekemasan. Coraknya diinspirasikan oleh helaian rambut yang kemas dan dikukuhkan dengan kesan metalik premium.
Code
10 menampilkan Zul Ariffin, aktor terkenal di Malaysia dan juga ikon stail
untuk pertama kalinya sebagai duta jenama. Melalui personaliti dan gaya kemas
serta maskulinnya, Zul Ariffin adalah pilihan tepat sebagai persona Code 10.
Beliau membawakan watak baharu untuk pertama kali sebagai tukang gunting rambut
hipster klasik, yang mendatangkan kembali pendekar dahulu kala ke zaman moden
melalui kepakaran penggayaan rambut. Pautan video ini : https://www.youtube.com/watch?v=DhQ1M73xDG8&t=2s
Laman Web : https://www.mydin.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/MydinMalaysia/
*For more about Mouse Mommy Treats, do follow us*
No comments