Bergaya Bersama CODE 10 Pendekar Rambut Kemas


Kebanyakan lelaki Malaysia mengenali Code 10, jenama penggayaan rambut dengan kepakaran lebih daripada 40 tahun. Misi utama Code 10 adalah mempamerkan gaya rambut rapi. Ringkas tetapi kemas adalah prinsip utama kebanyakan lelaki Melayu terhadap stail rambut, sejak turun-temurun. Ianya versatil untuk pelbagai acara dan senang untuk digayakan dengan produk yang betul.


Pada tahun 2018 ini, stail rambut kemas yang klasik diberi nafas baru oleh ramai selebriti lelaki; ikon Hollywood Ryan Gosling, Henry Cavill... tidak ketinggalan juga jejaka-jejaka pujaan tempatan, Zul Ariffin dan Fattah Amin. Demi merebut peluang ini setelah sekian lama berdiam diri, Code 10 kembali dengan lebih mantap untuk meraikan stail rambut yang sinonim dengan jenama ini. Inilah masanya untuk anda menampilkan stail rapi dengan Code 10 - KEMAS ADALAH KINI.


Zul Ariffin yang beramah mesra dengan pelanggan Mydin USJ dengan bergambar dan menjawab soalan daripada peminat dan orang ramai.


Sempena kempen pelancaran semula ini, Code 10 menyediakan kesemua produk yang digemari, penampilan baharu yang kontemporari dan kisah komunikasi yang mengujakan:

Produk Code 10 direka untuk mempamerkan stail kemas dengan mudah. Tampil terpesona terhadap Pomade Code 10, yang mengilhamkan format terkini untuk stail klasik seperti pompadour dan slick back. Produk ini menjadi pilihan 80% pengguna (ujian tanda aras Nielsen) kerana formula berasaskan air yang unik dapat menggayakan rambut kemas sepanjang hari tanpa berminyak. Selain itu, Code 10 sebagai pakar krim rambut mencipta semula format stail rambut dengan krim berasaskan air pertama dyang tidak melekit dan tidak menitik walaupun dalam cuaca panas dan lembap di Malaysia. Inilah krim tidak melekit baharu yang digemari oleh 72% pengguna.


Rekaan label luaran jenama ini juga diperbaharui untuk menampilkan kekemasan. Coraknya diinspirasikan oleh helaian rambut yang kemas dan dikukuhkan dengan kesan metalik premium.


Code 10 menampilkan Zul Ariffin, aktor terkenal di Malaysia dan juga ikon stail untuk pertama kalinya sebagai duta jenama. Melalui personaliti dan gaya kemas serta maskulinnya, Zul Ariffin adalah pilihan tepat sebagai persona Code 10. Beliau membawakan watak baharu untuk pertama kali sebagai tukang gunting rambut hipster klasik, yang mendatangkan kembali pendekar dahulu kala ke zaman moden melalui kepakaran penggayaan rambut. Pautan video ini : https://www.youtube.com/watch?v=DhQ1M73xDG8&t=2s


Untuk aktiviti dan promosi MYDIN yang selanjutnya,


*For more about Mouse Mommy Treats, do follow us*
Website  |  Facebook  |  Instagram | Google+ | YouTube

No comments